بهترین صنایع دستی ایران

  • ۰
  • ۰

صنایع دستی , که گاه معمولی خیس تحت عنوان صنایع دستی یا صنایع دستی بیان می شود , گونه های متفاوتی از کارهایی است که در آن مفید و معمولی است . این یک بخش سنتی از هنر و صنعت است , و دربرگیرنده طیف گسترده ای از کار های خلاقانه و طراحی است که مرتبط با ساخت چیزهایی با دست و مهارت شخص است , از جمله کار با منسوجات , مواد قالب ریزی و محکم و طاقت فرسا , کاغذ , الیاف گیاهی و غیره . یکی معلولین کهن عالم Dhokra است . این فلز زیادی است که بیش از 4000 سال در هند مورد به کار گیری قرار گرفته و هنوز نیز مورد به کار گیری قرار می گیرد . آن ها هر دو عملی و زیبایی شناسی می باشند . صنایع دستی صنایع دستی می‌باشند که برای پاسخگویی به نیازهای مردمان محلی چیزهایی را با دست ساخت مینمایند . ماشین آلات نیستند . به کارگیری می شود .


اصطلاحات جمعی برای صنایع دستی دربرگیرنده صنایع دستی , صنایع دستی , صنایع دستی , صنایع دستی و صنایع دستی است . اصطلاح هنر و صنایع دستی نیز بویژه در ایالات متحده و علی الخصوص در زمینه‌ی سرگرمی کودکان و کودک ها به جای مواردی که برای مصارف روزمره تاسیس شده است کاربرد داراست البته این تفاوت رسمی نیست و این اصطلاح به راحتی با تکان طراحی هنر و صنایع دستی اشتباه گرفته می شود . , که در واقع به به عبارتی میزان کاربردی و زیبایی شناختی است .
 

  • ۹۸/۰۸/۲۰
  • محمد محمدی

صنایع دستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی